czwartek, 20 lutego 2014

Jak złożyć reklamację w sklepie internetowym?

Jak złożyć reklamację w sklepie internetowym?
Jeżeli kupiliśmy jakiś artykuł w sklepie w lokalnym to jeżeli coś z nim będzie "nie tak" to oczywiście zgłosić reklamację pójdziemy właśnie tam. Pamiętać należy jedynie, aby sprzedawca (serwisant) pracownik punktu obsługi klienta, wydał nam dokument potwierdzający złożenie reklamacji. Natomiast jeśli towar kupowaliśmy na odległość, na aukcji czy też w sklepie internetowym to inna sprawa.

Jak złożyć reklamację w sklepie internetowym?

 

  • musimy wrócić koniecznie stronę www sprzedającego (na portalach aukcyjnych karta produktu który zakupiliśmy)
  • w regulaminie lub zasadach sprzedaży odszukujemy informację o sposobie zgłaszania reklamacji
  • nie mamy obowiązku stosowania się do wszystkich zasad tam zawartych, w szczególności jeżeli zmuszały nas do jakiś specjalnych czynności
  • najczęściej wystarcza forma elektronicznego kontaktu
  • jeśli wysyłamy reklamację mailem - poprośmy drugą stronę o potwierdzenie przyjęcia reklamacji

Brak komentarzy: