czwartek, 20 lutego 2014

Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru?

Towar, który kupiliśmy przez internet - nie spełnia naszych oczekiwań - nie podoba nam się, jest inny niż nam się wydawało i tak w ogólne chcielibyśmy, aby nigdy nie zachciał nam się go kupować. Najlepiej było by go zwrócić i odzyskać niepotrzebnie wydane pieniądze.

Ale czy sprzedający zwróci nam pieniądze za towar i kto poniesie koszty wysyłki tego towaru?

Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru?

Jeżeli zgłaszamy chęć zwrotu towaru w ciągu 10 dni od jego otrzymania to mamy zagwarantowany prawem:
  • zwrot ceny zakupionego towaru
  • zwrot kosztu wysyłki, który już zapłaciliśmy (przesyłka od sprzedawcy do nas)
  • po naszej stronie będzie jednak koszt zwrotu towaru do sprzedającego


Brak komentarzy: